МИ ПРОТИ БУЛІНГУ
09.04.2025 р. для 11 класу проведено кейс-метод "Конфлікт чи булінг" з метою підвищення усвідомлення учнів про важливість розуміння та управління конфліктами, а також запобігання випадкам булінгу в шкільному середовищі. Під час години обговорювалися основні ознаки булінгу та його наслідки для жертв, а також ролі учнів у запобіганні цьому явищу. Були розглянуті практичні поради щодо того, як уникати конфліктів, ефективно вирішувати їх та допомагати однокласникам у складних ситуаціях. Учасники також мали можливість поділитися власними думками та досвідом з вирішення конфліктів.
9 квітня у 10 класі проведена виховна година з ситуативними завданнями«Стоп булінг!». Під час спілкування діти розповідали як вони розуміють поняття «булінг», які бувають види та прояви булінгу, висловлювали свої думки та судження щодо того, як уникнути конфліктних ситуацій, наголошували на тому, що тільки взаємоповага та толерантне ставлення один до одного допоможе уникнути булінгу серед дітей.